Sökning: "B2B channels"

Visar resultat 1 - 5 av 49 uppsatser innehållade orden B2B channels.

  1. 1. How do B2B use social media to build trust? : An exploratory study in what aspects create, maintain and destroy interorganizational trust

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Elin Adolfsson; Ida Kucera; [2023]
    Nyckelord :B2B; inter-organizational; trust; business relationships; social media; transparency; trust creation; trust maintenance; trust destruction; B2B; interorganisatorisk; förtroende; affärsrelationer; sociala medier; transparens; skapa förtroende; underhålla förtroende; förstöra förtroende;

    Sammanfattning : Social media usage in the B2B sector is increasing at a slower rate than B2C and the research literature sends a unanimous message; B2B firms would benefit in multiple ways using social media as a tool when establishing and entertaining business relationships. The concept of trust is proved to be of great importance in the construction of these relationships. LÄS MER

  2. 2. Exploring Brand Equity through Digital Marketing : A multiple case study of B2B SMEs in the manufacturing and marketing consultant industry

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Luyao Wang; Jonas Lundquist; [2022]
    Nyckelord :Branding; B2B branding; marketing; digital marketing; B2B marketing; SMEs; SMEs branding; SMEs digital marketing; digital marketing funnel; digital marketing channels; B2B channels; SMEs channels; manufacturers; marketing and consulting agency;

    Sammanfattning : The industrial marketing strategy in many industries has been largely influenced by the coming of digital marketing over the past decade. The trends are changing from the traditional to a digital era and companies are being forced by this digitalization shift. The manufacturing and marketing consultant industry is no exception. LÄS MER

  3. 3. Varumärkesvärde inom B2B sammanhang : Hur B2B-företag stärker sitt varumärkesvärde med hjälp av sociala medier

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Jasmina Stambolic; Nasimajamila Abudokhan; [2022]
    Nyckelord :Marketing; Social Media; Business-to-Business B2B ; Branding; Brand Equity; Marknadsföring; Sociala medier; Business-to-Business B2B ; Varumärke; Varumärkesvärde;

    Sammanfattning : Problemformulering: Vilka fördelar finns det för B2B-fokuserat företag med att marknadsföra sitt varumärke på sociala medier? Hur använder B2B- fokuserat företag sociala medier för att stärka sitt varumärkesvärde? Vilka sociala mediekanaler är lämpliga för ett B2B-fokuserat företag? Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur B2B-fokuserade företag använder sig av sociala medier för att stärka sitt varumärkesvärde. Metod: Uppsatsförfattarna har använt sig av en kvalitativ forskningsmetod med sju semistrukturerade intervjuer för insamling av empiri. LÄS MER

  4. 4. Digital Maturity and Organizational Resilience during Crisis : An Exploratory Single Case Study within B2B Sales Interactions during COVID-19

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Mattias Blomkvist; Anton Eling; [2021]
    Nyckelord :Digitalization; Digital Maturity; Organizational Resilience; Sales Interactions; business-to-business B2B ; Digitalisering; Digital Mognad; Organisatorisk Motståndskraft; Sälj interaktioner; business-to-business B2B ;

    Sammanfattning : Over the past decade, digitalization has played an increasingly important and prominent role in the competitiveness of businesses. The pace of digitalization is not slowing down and has only intensified rapidly over recent years. LÄS MER

  5. 5. Analysis for the utilization of social media in a Swedish-based SME’s business network : A case study on the service-based startup

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik

    Författare :Nitish Shrinivas Kulkarni; Namratha Kumar Vemulkar; [2021]
    Nyckelord :Business-to-Business Marketing; ARA Model; Social Media; Small-and-Medium Enterprises; Collaboration Process; Hybrid Approach.;

    Sammanfattning : Social media (SM) is an innovative strategy used to develop new forms of communication channels and platforms. This has led to a positive transformation in the marketing strategy for both small-and-medium enterprises (SMEs) and large enterprises. LÄS MER