Sökning: "Impulse buying"
Visar resultat 26 - 30 av 63 uppsatser innehållade orden Impulse buying.
26. Från att konsumera medier till att konsumera varor : En studie om hur Instagram-användare upplever och förhåller sig till konsumtion på applikationen
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : In a short period of time, the internet has become more of an essential asset for people to perform their daily tasks. With the consumption of products and services reaching an all-time high, impulse buying has become a growing issue. Instagram is one of the world’s most popular social media platforms and recently launched new shopping functions. LÄS MER
27. Sociala medier och köpbeslut : en studie inriktad på sociala mediers inflytande på konsumentensköpbeslut
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Denna uppsats handlar om hur sociala medier påverkar svenska konsumenters köpbeslut. Nya tjänster inom sociala medier såsom Facebook, Snapchat och Instagram har fått en ökad popularitet blandmänniskor. En intensiv teknikutveckling har bidragit till att konsumenter genomför sina inköp på en mängd olika sätt. LÄS MER
28. Kvinnors impulsköp av modevaror online
Kandidat-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : Digitalization is growing fast, which has a large influence on the constantly transforming e-commerce. This also affects consumer behaviour and the factors that influence consumers to complete an impulsive purchase. LÄS MER
29. Online visual merchandising på shoppingappar : En studie om miljömässiga elements påverkan på impulsköpsbeteende
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Impulse purchases on mobile applications are an important source of income for clothing companies in today's society. Thoughtful store communication on shopping apps is therefore necessary in the competitive clothing industry. LÄS MER
30. The influence of celebrity endorsement through social media on impulsive buying in Sweden
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Aim The authors seek to explore the impact of celebrity endorsement through social media on consumer behavior, specifically on impulsive buying. Methodology The quantitative research approach was adopted, and a questionnaire was administered to university students in 3 cities (Gavle, Uppsala, and Stockholm). LÄS MER