Sökning: "business marketing management : B2B"

Visar resultat 21 - 25 av 41 uppsatser innehållade orden business marketing management : B2B.

  1. 21. The Power of B2B Brands : A case study of how B2B companies in the forest industry can communicate sustainability through their Brand

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Joakim Bålfors; Johan Ståhlspets; [2016]
    Nyckelord :marketing; brand management; sustainability; marketing communication; marknadsföring; varumärke; hållbarhet; marknadskommunikation;

    Sammanfattning : Today’s B2B companies operate in a global business world that is characterised by product homogenisation and intense competition. Finding sources for differentiation and consequently competitive advantage is a concern that no company with a long-term horizon can ignore. LÄS MER

  2. 22. Digital effect : En kvalitativ rapport om e-CRMs påverkan på långvariga kundrelationer inom B2B

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Sofia Hult; Robin Johansson; [2015]
    Nyckelord :Relationship marketing; e-CRM; long-term relationships; websites; e-mail; social media; integrated marketing communication; SME; B2B; Relationsmarknadsföring; e-CRM; långvariga relationer; webbsidor; e-mail; sociala medier; integrerad marknadskommunikation; SMF; B2B;

    Sammanfattning : Frågeställning: Vilken påverkan har e-CRM, som ett stöd till relationsmarknadsföringen, på de långvariga kundrelationerna för SMF inom B2B i tjänstesektorn? Syfte: Syftet med rapporten är att beskriva och analysera vilken påverkan e-CRM har på långvariga kundrelationer. Rapporten kommer fokusera på små och medelstora företag (SMF) inom tjänstesektorn med B2B-relationer och genomförs som en fallstudie av Effect Reklambyrå AB. LÄS MER

  3. 23. Developing an integrated cross-cultural marketing communication strategy for software developing B2B SMEs

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Johan Elgh; Felix Nyberg-Åslund; [2015]
    Nyckelord :Brand management; B2B; IMC; Internationalisation; Marketing; SME;

    Sammanfattning : This thesis has been created as a response to the growing interest among small and medium-sized business-to-business software developers to internationalise in order to grow their businesses. The initial study of the problem lead to the insight that a strategic mix of communication channels is a key success factor for an internationalisation. LÄS MER

  4. 24. Commercializing microgrid technology: the case of Loccioni Group

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Gamal Alostaz; [2015]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Achieving commercialization targets and required market shares for sophisticated and new energy solutions is a challenge that requires different strategies and a good understanding of the market requirements. Research recognizes that commercialization of innovative solutions is a complex phenomenon and extremely crucial for its success. LÄS MER

  5. 25. Communication of additional products in a B2B market : A Qualitative Case Study of Electrolux LaundrySystems in the Swedish market

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Kevin Salehi; Erick Vitella Espinoza; Toms Kreslins; [2014]
    Nyckelord :Cross-selling; Marketing Communication; Communication; Customer Relation Management; Branding; New Product Development; E-business and Trust;

    Sammanfattning : Background: Today’s market is constantly going through changes. Customers havenew tendencies and preferences towards the products they buy. It is a customer centeredbusiness culture and companies must follow it if they want to stay in the market. LÄS MER