Sökning: "business marketing management : B2B"
Visar resultat 21 - 25 av 41 uppsatser innehållade orden business marketing management : B2B.
21. The Power of B2B Brands : A case study of how B2B companies in the forest industry can communicate sustainability through their Brand
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Today’s B2B companies operate in a global business world that is characterised by product homogenisation and intense competition. Finding sources for differentiation and consequently competitive advantage is a concern that no company with a long-term horizon can ignore. LÄS MER
22. Digital effect : En kvalitativ rapport om e-CRMs påverkan på långvariga kundrelationer inom B2B
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Frågeställning: Vilken påverkan har e-CRM, som ett stöd till relationsmarknadsföringen, på de långvariga kundrelationerna för SMF inom B2B i tjänstesektorn? Syfte: Syftet med rapporten är att beskriva och analysera vilken påverkan e-CRM har på långvariga kundrelationer. Rapporten kommer fokusera på små och medelstora företag (SMF) inom tjänstesektorn med B2B-relationer och genomförs som en fallstudie av Effect Reklambyrå AB. LÄS MER
23. Developing an integrated cross-cultural marketing communication strategy for software developing B2B SMEs
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : This thesis has been created as a response to the growing interest among small and medium-sized business-to-business software developers to internationalise in order to grow their businesses. The initial study of the problem lead to the insight that a strategic mix of communication channels is a key success factor for an internationalisation. LÄS MER
24. Commercializing microgrid technology: the case of Loccioni Group
Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : Achieving commercialization targets and required market shares for sophisticated and new energy solutions is a challenge that requires different strategies and a good understanding of the market requirements. Research recognizes that commercialization of innovative solutions is a complex phenomenon and extremely crucial for its success. LÄS MER
25. Communication of additional products in a B2B market : A Qualitative Case Study of Electrolux LaundrySystems in the Swedish market
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Background: Today’s market is constantly going through changes. Customers havenew tendencies and preferences towards the products they buy. It is a customer centeredbusiness culture and companies must follow it if they want to stay in the market. LÄS MER