Sökning: "Brand measurements"

Visar resultat 1 - 5 av 53 uppsatser innehållade orden Brand measurements.

  1. 1. Investigation of lighting impact on customer satisfaction/ Proposing Lighting Solutions for a Restaurant Brand

    Magister-uppsats, KTH/Ljusdesign

    Författare :Fatemeh Sadat Samareh Hashemi Shajareh; [2023]
    Nyckelord :Restaurant lighting; customer satisfaction; relaxing; cozy; warm light; lighting factors; retail lighting; hospitality lighting;

    Sammanfattning : The concept of visiting a restaurant is no longer related to the consumption of a food. The total process of visiting a restaurant became a pleasant experience to elevate mood and satisfaction and create a memorable experience. LÄS MER

  2. 2. Kl-trä i Byggnader : Utmaningar att bygga hus i KL-trä med fokus till fukt, brand och förband aspekter.

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Mumin Mohamed; Mohamed Osman; Malik Tan; [2023]
    Nyckelord :KL-trä; Fukt; Brand; Förband; Utmaningar; Lösningar; Hygroskopiska egenskaper; Förkollningsprocessen;

    Sammanfattning : Purpose: Sustainability and reduced environmental impact are increasingly pressing challenges within the construction sector. Wood has become a sought-after building material due to its renewability and lower energy intensity during manufacturing. LÄS MER

  3. 3. Sprudlande ambassadöreller nitisk kritiker : En studie hur rekryteringsprocessen kan användas för att utveckla en organisation i offentlig sektor

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)

    Författare :Ida Johansson; Alicia Ketabati Augustinsson; [2023]
    Nyckelord :Recruitment process; employer branding; recruitment; candidate experience; net promoter score; index; professional relationships; expectations; public sector; Rekryteringsprocess; employer branding; rekrytering; kandidatupplevelse; net promoter score; index; professionella relationer; förväntningar; offentlig sektor;

    Sammanfattning : Sammanfattning Kandidatuppsats i företagsekonomi III, Organisation 15 hp, 2FE78E, Ekonomihögskolan vid Linnéuniversitetet i Kalmar, VT 2023 Författare: Alicia Ketabati Augustinsson och Ida Johansson Handledare: Annika Schilling Examinator: Mikael Lundgren Titel: Sprudlande ambassadör eller nitisk kritiker - En studie hur rekryteringsprocessen kan användas för att utveckla en organisation i offentlig sektor   Syfte Syftet med studien är att öka förståelsen för hur undersökning av kandidatupplevelsen kan ligga till grund för utveckling av rekryteringsarbete och employer brand i offentlig sektor. Syftet nås genom att samla in information om kandidaters upplevelse av rekryteringsprocessen i en kommun under en specifik tidsperiod. LÄS MER

  4. 4. Sustainability Integration and Strengthening in Organisations - Exploring and Proposing Change Drivers Using Examples from Food-Producing Companies

    Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Julia Breidenstein; [2022]
    Nyckelord :sustainability; corporate sustainability; food system; sustainability integration; organisational change; change drivers;

    Sammanfattning : The impact of the current food system on the climate crisis challenges its actors to takeactions towards sustainability. The increasing pressure in transforming the food system requires changes at the organisational level, which sparks research interest in understanding what factors influence the integration and strengthening of sustainability in food-producing companies. LÄS MER

  5. 5. influencer campaign composition - an empirical study of influencer marketing campaign considerations

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Xinying Li; Felix Fagergren; [2022]
    Nyckelord :social media; influencer marketing; categorization; performance measurement; optimization;

    Sammanfattning : Influencer marketing has become one of the prominent marketing strategies for companies. However, how practitioners, in actuality, form a decision basis and what considerations there are in the process of designing an influencer marketing campaign regarding influencer selection, performance measures and optimization continue to elude researchers. LÄS MER