Sökning: "Brand strength"

Visar resultat 1 - 5 av 136 uppsatser innehållade orden Brand strength.

  1. 1. Formula 1 Drive to Thrive - How to Handle Success

    L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Karol Gasienica; August Ström; Cornelia Biller; [2024]
    Nyckelord :Formula1; business case; success; brand identity; community management; Business and Economics;

    Sammanfattning : The popularity of the Netflix series ‘Drive To Survive’ has almost doubled the amount of Formula 1 (F1) fans thanks to its great storytelling and compelling narratives about the drivers, teams, the rivalries between them and challenges they tackle. The first season aired in 2019 and it is estimated that more than 6. LÄS MER

  2. 2. Quality assessment of private weather station Netatmo

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Förbränningsfysik; Lunds universitet/Fysiska institutionen

    Författare :Viktor Israelsson; [2023]
    Nyckelord :netatmo; meteorology; smhi; weatherstation; Physics and Astronomy;

    Sammanfattning : Netatmo is a brand of private weather stations that over the past decade, in many countries, have grown to outnumber the number of government based weather stations. In most fields of research, a high number of data points can increase accuracy and precision. LÄS MER

  3. 3. Traditionella reglar och korslimmat trä : En jämförelse av småhusbyggnader med fokus på mängden material och spill som går åt vid framtagning av väggelement

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Meltem Kibar; Zhra Kudhayer; Valentina Hanna; [2023]
    Nyckelord :Träreglar; KL-trä; produktion; återanvändning; spill; PUR-lim; MUF-lim; brand och materialåtgång.;

    Sammanfattning : This study compares two wood materials, cross-laminated timber (CLT) and traditional wood studs, for small house construction. The aim of this degree project is to assess their specific properties and differences in terms of sustainability and safety. LÄS MER

  4. 4. Potentiella tillsatsmaterial i betong : En studie om hur tryckhållfastheten före och efter brand skiljer sig mellan befintliga och potentiella recept

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)

    Författare :Viktor Ahlin; Mohammadullah Awaz; [2023]
    Nyckelord :Betong; tillsatsmaterial; hydrokol; biokol; potentiella tillsatsmaterial; brand; grön betong;

    Sammanfattning : Betongbranschen i Sverige står för ungefär 8 % av byggsektorns koldioxidutsläpp. Av dessa cirka 1,7 miljoner ton CO2e per år beror ungefär 90 % av utsläppen på cementtillverkningen. För att användandet av betong i framtiden ska vara lika omfattande som i dagsläget behöver koldioxidutsläppen reduceras. LÄS MER

  5. 5. Hur representeras genus i webbshoppen på klädföretaget I Can I Will? : En kvantitativ och kvalitativ analys med fokus på kroppspositivitet

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Mimi Dettwiler; [2023]
    Nyckelord :Advertising; body image; body language; body height; body positivism; body weight; commodities; clothing size; gender; gender differences; gender roles; gym clothing; I CAN I WILL; ICIW; male gaze; orthoexia; overweight; representation; stereotypes; the ideal body; training; underweight; Genus; handelsvara; I CAN I WILL; ICIW; klädstorlekar; kroppsbild; kroppsideal; kroppspositivism; kroppsspråk; kroppsvikt; könsroller; könsskillnader; längd; male gaze; ortorexi; reklam; representation; stereotyper; träning; träningskläder; undervikt; övervikt.;

    Sammanfattning : This paper uses a quantitative and qualitative approach to analyze whether the Swedishfitness clothing brand I Can I Will’s representation in their online shop corresponds with theirspoken concept of being a brand for everyone who works out regardless if you are training togain strength, change your looks or just because you enjoy it. The quantitative analysisinvestigates the models length compared to height statistics around the world, and theirclothing size relative to social norms about the ideal body. LÄS MER