Sökning: "service and support department"

Visar resultat 1 - 5 av 85 uppsatser innehållade orden service and support department.

  1. 1. Hur kan räddningstjänstens organisatoriska arbete kring suicidprevention inom samhällsplanering utvecklas?

    Master-uppsats, Lunds universitet/Riskhantering (CI); Lunds universitet/Avdelningen för Riskhantering och Samhällssäkerhet

    Författare :Anna Ström; Annie Johansson; [2023]
    Nyckelord :Suicidprevention suicide prevention ; förebyggande prevention ; räddningstjänsten the rescue service ; fysisk planering physical planning ; samverkan cooperation ; kommunalt handlingsprogram municipal action programme ; planprocessen planning process ; hotspots; fysisk barriär physical barrier ; riskfyllda platser high-risk locations .; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Suicide prevention consists of several different types of strategies ranging from strengthening the individuals’ mental health to spatial planning. Studies have shown that preventing suicide within the scope of spatial planning by restricting the accessibility to dangerous sites is effective and helpful. LÄS MER

  2. 2. Towards a Geographic Information Systems and Data-Driven Integration Management.

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för naturgeografi och ekosystemvetenskap

    Författare :Takura Matswetu; [2023]
    Nyckelord :Migrant Integration; Geography; Physical Geography; GIS; Network Analysis; Tampere; Accessibility; Data-driven decision making; Holistic Integration Index; Mathematics and Statistics; Social Sciences; Earth and Environmental Sciences;

    Sammanfattning : Integration management in Finland and Tampere is broad task including multiple actors and departments. To manage integration, is to coordinate the cross organizational cooperation of multiple service structures that support migrants with different kinds of services. LÄS MER

  3. 3. Service till nya generationens kunder : Hur kan dagens kundservice utvecklas för att möta kommande generationers förväntningar?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomi

    Författare :Kasper Karlsson; Johan Israelsson; [2023]
    Nyckelord :Kundservice; Servicegap; Generation Z; AI; Chattbotar; Kundfokus;

    Sammanfattning : This study aims to investigate the expectations and preferences customers within Generation Z have for service, as well as identify gaps between the expected and actual service. The study will further focus on future challenges for companies regarding service, when Generation Z becomes an increasingly large part of the customer base. LÄS MER

  4. 4. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company

    Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)

    Författare :Stina Enblom; Silvia Padovan; [2023]
    Nyckelord :customer experience; service quality; internal service quality; service profit chain; customer satisfaction; internal customer satisfaction; customer perceived value; kundupplevelse; servicekvalitet; intern servicekvalitet; service profit chain; kundnöjdhet; intern kundnöjdhet; customer perceived value;

    Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER

  5. 5. ”Det är ju vissa som inte hängt med online riktigt” En kvalitativ studie om socialsekreterares uppfattningar av digitalisering inom försörjningsstöd

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Socialhögskolan

    Författare :Helena Åhlander; [2023]
    Nyckelord :Digitization; Social Work; Social Service; Social assistance; Normalization; Discretion; Digitalisering; Socialt Arbete; Socialtjänst; Försörjningsstöd; Normalisering; Handlingsutrymme; Social Sciences;

    Sammanfattning : The aim of this study was to enhance my understanding of the effects of digitalization within the Swedish social service department for social assistance, as perceived by social workers. Additionally, the study aimed to explore the ways in which social workers believe that the ongoing digitalization impacts their interactions with individuals receiving social assistance. LÄS MER