Sökning: "Webshop"

Visar resultat 21 - 25 av 40 uppsatser innehållade ordet Webshop.

  1. 21. En demonstrationswebbplats skapad i WM3 för WM3

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Krauser Erika; [2016]
    Nyckelord :WM3; CMS; Webdesign; Front-end; Webdevolopment;

    Sammanfattning : In order to recruit customers to WM3, the sellers of HL Design have for a while been wishing for a demonstration site. Therefore, this thesis and projekt goal have been to create such a site in WM3. WM3 is a CMS created by HL design and includes eleven different modules and features like; live editing, articles and calendars. LÄS MER

  2. 22. Implementering av en användbar e-butik för tygmärken : En praktisk fallstudie av webbapplikationen Festing

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Adam Barrdahl; Josefin Berg; Pontus Fridberg; David Gunnarsson; Sara Lidberg; Martin Lindblom; Peter Melin Wenström; Gustav Olsson; Johan Ström; [2016]
    Nyckelord :bootstrap; jquery; html; webshop; e-shop; python; scrum; openshift; cloud; badges; patches; webapplication; e-commerce;

    Sammanfattning : This report covers the development of the web application Festing and the results and experiences which have been reached and learned during the process. The purpose of the study was to examine how the selling of patches could be both simplified and improved by using an advanced web application designed with focus on usability. LÄS MER

  3. 23. Instagram as a Marketing Tool : A Case Study about how Companies Communicate their Brands on Social Media

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Ena Buinac; Jonatan Lundberg; [2015]
    Nyckelord :Social Media; Instagram; start‐ups; branding; e‐commerce; digital marketing;

    Sammanfattning : Social media – over the last decade with the development of technology, this new worldwide phenomenon occurred on the horizon and changed the traditional marketing ways forever. Many companies therefore seek these new platforms in order to come closer to potential customers. LÄS MER

  4. 24. ARt Gallery – Onlineportfolio med webbutik och app : Hur en webbutik med tillhörande app kan sälja in konst med hjälp av Augmented Reality

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Rania Botani; [2015]
    Nyckelord :Usability; Interaction; User Experience; Augmented Reality; App; Gallery; Portfolio; Webshop; Webdesign; Användbarhet; Interaktion; Användarupplevelse; Augmented Reality; App; Galleri; Portfolio; Webbutik; Webbdesign;

    Sammanfattning : Denna studie berör hur man skapar en användbar och säker webbutik och onlineportfolio för en konstnär eller fotograf. Tanken är att sälja in deras konstverk med en app som använder Augmented Reality genom att visa hur tavlan ser ut på väggen med en smartphonekamera. LÄS MER

  5. 25. En snygg fasad är inte allt : En studie om tillit och säkerhet inom svensk e-handel

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Jonas Nestlander; Isabelle Björklund; [2014]
    Nyckelord :Trust; E-commerce; Security; Webshop; Graphic design; Tillit; E-handel; Säkerhet; Webbshop; Grafisk design;

    Sammanfattning : Trust is the most important thing for a webshop. The consumers must be able to feel trust to choose to submit their personal information to a webshop. In this study we examine the impact that design has on the consumers trust and confidence. We study six consumers that are engaged in e-commerce in their everyday life. LÄS MER