Sökning: "brand awareness"
Visar resultat 21 - 25 av 582 uppsatser innehållade orden brand awareness.
21. How Influential Are They? An explorative study into the relationship between consumer-based brand equity and influencer endorsements.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Purpose: This paper aims to explore the relationship between an influencer’s endorsement of a brand and the subsequent brand’s equity within a consumer’s mind. Research Question: How will an influencer endorsement influence a consumer’s brand equity? Design, Methodology, and Approach: The authors of this paper used a qualitative approach, inductive structure. LÄS MER
22. Vilka motiv finns för att implementera hållbarhetsredovisning : Ett arbete om motiven kring hållbarhetsrapportering
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Hållbarhetsredovisningen är något som blivit allt vanligare hos fastighetsföretag runt om i samhället. Till följd av förändringarna är dagens redovisning påväg att bli inaktuell, konsulter och revisionsföretag poängterar därför att hållbarhet och CSR kan bli lönsamt ur ett långsiktigt perspektiv. LÄS MER
23. Activism, Ads & Allyship: A Quantitative Study on Corporate Social Activism Communication and its effects on Consumers
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : This thesis identifies three distinct ways in which brands communicate their socio-political activism stance. Further it analyses the effect of these types of Corporate Socio-Political Advocacy (CSA) communication on consumer perceptions and intentions. LÄS MER
24. Den maskulina motorbranschen och unga kvinnors möjligheter : Betydelser av genus i säljaryrket
Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaperSammanfattning : The purpose of this essay is to provide an insight into the role of women in male dominated workplaces who sell recreational and other vehicles, and why there is so few women working in this area even though there are a lot of women using these kinds of vehicles. I have chosen cultural analytics as my staring point because it gives me the tools to problematize and put a light on the phenomena of women in male dominated workplaces and what can be done to further increase diversity within these workplaces. LÄS MER
25. Collaborative Couture: Decoding Relative Pricing Strategies and its Impact on Brand Equity
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: This paper aims to analyze the relative pricing of co-branding collaborations in the fashion industry to gain a deeper understanding of the effects on their respective brand equity. Design/method: This paper adopts a qualitative approach involving case studies on several co-branding collaborations in the fashion industry (H&M x Balmain, Adidas x Gucci, Fendi x Versace). LÄS MER