Sökning: "budget fashion"
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade orden budget fashion.
1. A comparative study: How are European fast-fashion and high-end fashion brands adapting their marketing strategy for the Japanese market?
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The study investigated how European fashion brands adapt their marketing strategies to the Japanese market. The culture in Japan differs from Europe, in which advertisements, commercials and other promotional tools risk getting misinterpreted or perceived as offensive. LÄS MER
2. Hållbara aktiviteter inom inköpsfunktionen : En kvalitativ studie på svenska modeföretag
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Introduktion: Textilbranschen är en av de industrier som har störst negativ påverkan på miljön och sociala förhållanden. Detta har mynnat ut i att det i dagens samhälle finns efterfrågan och förväntningar på industrin att förändras, både för planetens bästa men även för företagens överlevnad. LÄS MER
3. Verksamhetsstyrningens betydelse i modebranschen för att hantera ökade krav på ekologisk hållbarhet, pris och lönsamhet : En kvalitativ studie om hur verksamhetsstyrning används i ett större fast fashion företag
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Title: The importance of business management in the fashion industry to handle increased demands for ecological sustainability, price and profitability - a qualitative study of how business management is used in a larger fast fashion company. Authors: Catrine Gustafsson och Hanna Lydell Supervisor: Jan-Olof Eriksson Background: As sustainability has taken a greater place in society, the fashion industry is changing. LÄS MER
4. From flea market to fashion powerhouse : A case study on Myrornas brand transformation
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : This study provides information on the transformation from flea market to fashion retail business that the second hand business Myrorna has undergone. The scope of this study has been rebranding, marketing and communication as well as two trends: sustainability and second hand. LÄS MER
5. The Choice of Image Aesthetic in Social Media and its Impact on Consumers - should brands use snapshot images, studio images or a mix between them?
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Social Network Sites (SNS) has emerged as the premier communication-tool for consumers, but also as an important channel for finding product and brand information. In SNS, user-generated content is the norm and bloggers and so called "influencers" (influential SNS-users) have played an important part in developing the networks to commercial platforms. LÄS MER