Sökning: "emotional differentiation"

Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden emotional differentiation.

  1. 1. Ukrainian Digital Media Activism On Instagram Stories During The War Against Russia In 2022 : An Analysis Of Kharkiv-Related Users’ Digital Activity During March 2022

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Anastasiia Khardikova; [2023]
    Nyckelord :digital media activism; internet activism; Instagram; Stories; war in Ukraine; semiotics; online activism during the war; anchorage; Ukraine; Russia; content analysis; Kharkiv;

    Sammanfattning : This study examines digital media activism during the full-scale war in Ukraine caused by the Russian invasion in 2022, focusing specifically on Instagram content posted by users with connections to Kharkiv city between March 18-25, 2022. Kharkiv was heavily affected by bombings throughout the war. LÄS MER

  2. 2. Teamwork makes the Theme work : A qualitative study on theming and performative labour as a differentiation strategy on SME Cafés in Sweden

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Zeeb Hala; To Quan Luu; [2023]
    Nyckelord :servicescape; theming; theme; performative labour; aesthetic labour; emotional labour; interaction; teamwork; café; coffee shop; differentiation; differentiation strategy; Disneyization; SME;

    Sammanfattning : Servicescape is a physical setting where the performance, delivery and consumption are exchanged within a service marketplace. It includes sensory components, such as the theme of the place that has a high impact on customer perceptions and purchasing decisions and providing them with extraordinary experiences (Pine and Gilmore, 1999; Zeithaml, Bitner and Gremler, 2009). LÄS MER

  3. 3. Ledning och teamets betydelse för arbetsmiljön på ett logistikföretag : En kvalitativ studie om medarbetares upplevelse av de sociala banden på arbetet

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för hälsa och välfärd

    Författare :Nicki Johansson; Johan Ohlsson; [2023]
    Nyckelord :Organizational culture; leadership; emotional work; social ties; over differentiation; underdifferentiation; teams; group relationships.; Organisationskultur; ledarskap; emotionellt arbete; sociala band; överdifferentiering; underdifferentiering; teams; gruppkänsla.;

    Sammanfattning : Syftet med vår studie är att förstå hur ett logistikföretag främjar och skapar en god arbetsmiljö genom att arbeta med företagets globala värdepolicys. Genom uppförandekoder i hur företaget ska representeras ställs det krav på medarbetarna hur de ska agera i olika situationer. LÄS MER

  4. 4. Konsten att bygga och stärka varumärken inom klädbranschen : Skapandet av ett hållbart och medvetet mode

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turism

    Författare :Daniella Boija; Axel Karlsson; [2023]
    Nyckelord :Brand; branding; brand equity; brand identity; consumer; differentiation; purpose-driven marketing; Differentiering; konsument; varumärke; varumärkesbyggande; varumärkesidentitet; varumärkeskapital; syftesdriven marknadsföring;

    Sammanfattning : Studien ämnar undersöka hur fyra klädföretag bygger och stärker sina varumärken för att differentiera sig på en konkurrensutsatt marknad. Klädföretag valdes specifikt då branschen är unik med utmaningar och trender som kan påverka varumärkesbyggandet. LÄS MER

  5. 5. Relational Competence and Leadership

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Malmö universitet/Institutionen för kultur, språk och medier (KSM)

    Författare :Pontus Sjögren; Henrik Riber; [2021]
    Nyckelord :Classroom Leadership; ESL; Relational Competence; Teacher-Student Relationship;

    Sammanfattning : An increasing number of studies suggest that a positive teacher-student relationship is an important element of successful education. Yet, resources and awareness about how teachers in Sweden can develop skills for supporting positive teacher-student relationships seem to be limited or lacking in popular teaching training programs where almost all focus is put on subject-knowledge and didactics. LÄS MER