Sökning: "relationship brand identity image"
Visar resultat 6 - 10 av 43 uppsatser innehållade orden relationship brand identity image.
6. Destination branding through local food products: The case of Südtirol / Alto Adige
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: Destination branding through local food products: The case of Südtirol / Alto Adige Date of the Seminar: 4th of June 2020 Course: BUSN39 Degree Project in Global Marketing Authors: Florian Felder & Edoardo Macelloni Supervisor: Tommy Shih Keywords: Destination branding, food tourism, inverse country of origin, stakeholder collaboration, Südtirol / Alto Adige Thesis purpose: The purpose of this thesis is to investigate the relationship between local food products and destinations. More specifically, this thesis aims to research how local food is used as a differentiating tool in destination branding. LÄS MER
7. Varumärkesidentitet hos en nykomling i branschen : En fallstudie om försäkringsbolaget Hedvig
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : The purpose of this study is to examine if an insurance company’s image of their own brand identity match what students in Uppsala universitet experience. The study is built on a case study of the insurance company Hedvig’s brand identity and how students in Uppsala experience the brand. LÄS MER
8. Platsens roll i filmen : En flerfallsstudie om destinationsvarumärken inom filmturism
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)Sammanfattning : Syfte och Forskningsfråga Följande flerfallsstudie behandlar relationen mellan fenomenet filmturism och destinationsvarumärken. Utifrån fenomenet ställer studien frågan vilka förutsättningar film skapar för uppbyggnad av destinationsvarumärken. LÄS MER
9. Got no milk? Exploring consumer involvement and brand identity of the non-dairy brands Oatly and Alpro
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to examine consumer involvement with brands in the non-dairy product category and to identify the notable facets of the brands identity in this low-involvement product category. Methodology: Literature review, two case studies (Oatly and Alpro), four semi-structured interviews. LÄS MER
10. En omprofilering av ett väletablerat varumärke genom påverkarmarknadsföring : En fallstudie om Baum und Pferdgarten A/S
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Studiens syfte är att utifrån ett marknadsföringsperspektiv analysera hur ett väletablerat premiumvarumärkes omprofilering kan samverka med fenomenet påverkarmarknadsföring. Analysen ska belysa hur en sådan samverkan kan utformas för att skapa konkurrenskraftighet på marknaden, samt undersöka dess möjligheter och risker. LÄS MER