Sökning: "regarding professionalism"

Visar resultat 1 - 5 av 114 uppsatser innehållade orden regarding professionalism.

  1. 1. Framtidens copywriter är AI - eller? : En experimentell studie som undersöker relationen mellan generativ artificiell intelligens och copywritingkompetensen inom kommunikatörsprofessionen

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)

    Författare :Amelia Andersson; Åsa Engström; [2024]
    Nyckelord :Generative Artificial Intelligence; copywriting; credibility; conviction; Generativ artificiell intelligens; copywriting; trovärdighet; övertygelse;

    Sammanfattning : The purpose of the study was to examine whether it was possible to discern any effect on the perception of the content of a copytext in terms of credibility and conviction, depending on whether the writer was ChatGPT or a human copywriter, and whether it was possible to discern any effect on the perception of the writer in terms of creativity and professionalism. To achieve the purpose of the study, the following questions were formulated: 1. LÄS MER

  2. 2. Worn symbols and their role in the military – a study of their effects and perceived value in the French army

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Försvarshögskolan

    Författare :Filip Gustavsson; [2023]
    Nyckelord :Symbols; cohesion; shame; motivation; military culture; uniform; professionalism.;

    Sammanfattning : This study aims to explore the perceived value and effect of symbols worn in the military. Since uniforms create uniformity, symbols are one of the few ways individuals can distinguish themselves. These symbols hold more value than just a piece of fabric which serves a practical purpose. LÄS MER

  3. 3. Gig:ens nya hybrida byggsten : En studie om hybrida arbetssätt som katalysator för gig-ekonomin inom mediebranschen

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DVMT)

    Författare :Linn Ekberg; Ellen Björklund; [2023]
    Nyckelord :Hybrid work; gig economy; digitalization; freelance; media industry; post pandemic; Hybrida arbetssätt; gig-ekonomi; digitalisering; frilansare; mediebranschen; postpandemin;

    Sammanfattning : Förevarande studie syftar till att undersöka hur de hybrida arbetssätten som uppkommit till följd av pandemin har katalyserat gig-ekonomin inom mediebranschen. Undersökningen har med en deduktiv ansats grundat en hypotes baserat på tidigare forskning inom området. LÄS MER

  4. 4. Feminism till salu! : En kvalitativ multimodal socialsemiotisk analys som undersöker hur femvertising materialiseras i tre svenska reklamfilmer

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap

    Författare :Johanna Sjöholm; Tilda Andersson; [2023]
    Nyckelord :feminism; femvertising; advertising feminism; advertising; feministic communication; communicating feminism; feministic advertising; femwashing; stereotypes; stereotypic advertising; gender roles; gender roles in advertising; feministisk marknadsföring; feministisk marknadskommunikation; femvertising; feministisk reklam; feminism reklam; kvinnlig reklam; kvinnor reklam; kvinnor marknadsföring; stereotyper; stereotypisk reklam; marknadsföring stereotyper; könsroller; könsroller i marknadskommunikation; könsroller i reklam;

    Sammanfattning : Selling Feminism is a qualitative multimodal social-semiotic analysis that examines and maps how social-semiotic resources are used to materialize femvertising in Swedish marketing communication. The study also discusses what the use of the identified resources can say about the Swedish culture's perception of feminism and the meaning of femvertising. LÄS MER

  5. 5. ”Mitt liv är ju ett arbetsredskap” : En kvalitativ studie om anställda vid kommunala arbetsmarknadsinsatsers klientrelationer

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för samhällsstudier (SS)

    Författare :Emma Marcusson; Sofia Gustavsson; [2023]
    Nyckelord :Municipal activation; Grassroots bureaucrat; Professionalism; Sociology of emotions; Space for action; Relationship building; Kommunal aktivering; Gräsrotsbyråkrat; Professionalism; Emotionssociologi; Handlingsutrymme; Relationsskapande;

    Sammanfattning : This essay discusses the relationship between the employees at Swedish municipalities working at labor market units and their participants. The aim is to understand how their big room for action affects how they see their role and what this does to the help they are able to give the participants. LÄS MER