Sökning: "branding trends"
Visar resultat 1 - 5 av 47 uppsatser innehållade orden branding trends.
1. Varumärkesbyggande inom professionell fotboll: Sociala mediers påverkan : En kvalitativ studie på fyra allsvenska fotbollsklubbar
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att bidra till forskningen kring hur SMMS kan gynna professionella fotbollsklubbar i deras varumärkesarbete. Studien ämnar specifikt att fylla luckan i forskningen kring de senaste trenderna på sociala medier. LÄS MER
2. Assembling Paint, Parties and Toxins
Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för etnologiSammanfattning : Over the last decade, Swedish cities like Stockholm and Gothenburg have seen a decline in cultural events due to noise complaints, unsuitable locations, and changing demographics. Malmö, facing similar issues amid urban growth, introduced a 2021 planning program for the Sofielund industrial district, featuring a "cultural sound zone" to support cultural activities. LÄS MER
3. Konsten att bygga och stärka varumärken inom klädbranschen : Skapandet av ett hållbart och medvetet mode
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turismSammanfattning : Studien ämnar undersöka hur fyra klädföretag bygger och stärker sina varumärken för att differentiera sig på en konkurrensutsatt marknad. Klädföretag valdes specifikt då branschen är unik med utmaningar och trender som kan påverka varumärkesbyggandet. LÄS MER
4. Gen Z & Social Sustainability – A Need for Adaption : An exploratory study of generation Z’s preferences of social sustainability when entering the labor market and an investigation on how SMEs within the foodservice distribution industry answer to these preferences.
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Background: In today’s global world, corporations face a huge demand for executive talents due to advanced technology and increased level of high education which has led to a rapidly changing business environment. Companies need to distinguish themselves from one another to gain a competitive advantage in the market, to recruit the best talents on the labor market. LÄS MER
5. Exploring Brand Equity through Digital Marketing : A multiple case study of B2B SMEs in the manufacturing and marketing consultant industry
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : The industrial marketing strategy in many industries has been largely influenced by the coming of digital marketing over the past decade. The trends are changing from the traditional to a digital era and companies are being forced by this digitalization shift. The manufacturing and marketing consultant industry is no exception. LÄS MER