Sökning: "characteristics of Relationship marketing"
Visar resultat 1 - 5 av 86 uppsatser innehållade orden characteristics of Relationship marketing.
1. ”Shame of missing out”, det nya FOMO : En kvalitativ intervjustudie om hur känslor hos unga kvinnor upplevs när influencers uppmanar till konsumtion på Instagram.
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)Sammanfattning : With the increasing trust and power of influencers on social media, more research and information are needed on how influencers affect the emotions of their followers. The climate that exists on social media today contributes to calls for unsustainable consumption, which is something that influencers in particular contribute to. LÄS MER
2. Bringing Brands to Life: A study on the impact of brand anthropomorphism and personalization on advertisement attitudes in a social media context
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : Brand anthropomorphism is a frequently used marketing strategy to enhance a brand's humanlike features and characteristics. Businesses use brand anthropomorphism to increase their brands' appeal, likeability, and memorability for consumers. LÄS MER
3. The TikTok effect: How TikTok is shaping the way we consume music
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Digitalization has in recent years transformed the music industry and how people consume music. Simultaneously, the social media app TikTok has emerged as a major player in marketing, using its unique algorithmic structure and user-generated content to become a powerful marketing tool for musicians and record labels alike. LÄS MER
4. Chattbotar och Kundlojalitet : En kvantitativ studie om chattbotar och kundlojalitet inom kundservice på den svenska marknaden
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att undersöka om och i sådana fall hur chattbotars kvaliteter och egenskaper påverkar kundlojaliteten hos kunder på den svenska marknaden. Metod: Vi har valt att genomföra en kvantitativ undersökning där datainsamlingen har skett via ett enkätformulär. LÄS MER
5. I will find you... But will I influence you? : A quantitative study on influencer endorsements impact on brand loyalty
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Background: Brand loyalty is an essential asset for brands as it helps brands to build a strong brand. Therefore, brands invest a significant amount of money in their marketing efforts and strategies to create and maintain brand loyalty in an ever-competitive market. LÄS MER