Sökning: "marketing stockholm school"
Visar resultat 1 - 5 av 28 uppsatser innehållade orden marketing stockholm school.
1. Viral Attraction: Incongruency in Job Adverts on Social Media
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Organizations are facing increasing challenges when it comes to securing talent. Harsh competition and a young generation more inclined to bargain means more activities to stand out and become an attractive employer. LÄS MER
2. KLAR(N)A? FÄRDIGA? SMOOOTH. En retorisk analys av Klarnas kommunikation
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Executive summary Klarna is a Swedish fintech company founded in 2005 by three students at the Stockholm School of Economics. The company's aim was to make it safer and easier for people to shop online. Today, Klarna's overall goal is still to make online payments simple, secure and flexible. LÄS MER
3. ”Maten är kass, men lärarna är snälla” : Recensioner av gymnasieskolor - ett beslutsunderlag för gymnasievalet på skolmarknaden
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH/Institutionen för idrotts- och hälsovetenskapSammanfattning : Syfte och frågeställningar Syftet med uppsatsen är att få en förståelse för vad det är elever som söker till gymnasieskolan kan tänkas möta då de läser recensionstexter. Syftet är således att kartlägga recensionssystemets omfattning och innehåll kvantitativt; vad som tas upp i recensionstexterna, samt att undersöka hur recensionstexterna är konstruerade. LÄS MER
4. Perfect sleep
Master-uppsats, Lunds universitet/IndustridesignSammanfattning : At the time for the starting point of this master thesis, the Electrolux Healthy Home department where at a high extent looking into how a system of products that could communicate with one another could give the user a better experience in the home. Products that where looked into for coupling where for example an air purifier with a robotic vacuum-cleaner, maybe also coupled with any other product that could give the cus- tomer a better experience in the experience area “well-being”. LÄS MER
5. Effects of textual and visual information in social media on international students’ choice of study destination : A qualitative study on how forms of information in social media affect international students’ decision-making with regards to the choice of study destination
Master-uppsats, Stockholms universitet/MarknadsföringSammanfattning : Social media has become an important tool for communication and marketing, and proper use of visual and textual information is very influential in social media marketing. Research has gone a long way explaining how information content significantly influences decision-making, however, it still lacks the knowledge about how different forms of information (such as textual, visual and audio-visual) in social media affects decision-making. LÄS MER